Сэтгэл ханамжийн судалгаанд оролцох

Иргэдэд хүргэх төрийн үйлчилгээний чанар, хүртээмж, шуурхай байдлыг ард иргэд болон хөндлөнгийн байгууллагаар үнэлүүлж, түүнд дүн шинжилгээ хийн цаашид хэрэгжүүлэх бодлого, үйл ажиллагааг тодорхойлоход оршино.

1. Эрүүл мэнд

1.1. Та сүүлийн нэг жилийн хугацаанд дүүрэг/аймаг, өрх/сумын эмнэлгээр үйлчлүүлсэн үү?

1.2. Таны үйлчлүүлсэн эмнэлгийн ачаалал хэр их байсан бэ?

1.3. Таны үйлчлүүлсэн эмнэлгийн үйлчилгээний чанар ямар байсан бэ?

1.4. Таны үйлчлүүлсэн эмнэлгийн дотоод орчин хэр тохилог, ая тухтай, цэвэрхэн байсан бэ?

1.5. Түргэн тусламж 103 үйл ажиллагаа хэр санагддаг вэ?

1.6. Эмч эмнэлгийн ажилчдын харилцаа, ёс зүйг ямар гэж дүгнэдэг вэ?

1.7. Эрүүл мэндийн газар нь аймгийн хэмжээнд салбарын бодлого тодорхойлох, нэгдсэн удирдлага зохион байгуулалтаар хангах үйл ажиллагааг үр дүнтэй хэрэгжүүлж чадаж байна уу, та хэрхэн үнэлэх вэ?

1.8. Аймгийн Нэгдсэн эмнэлгийн үйл ажиллагаанд та үнэлгээ өгнө үү?

1.9. Сумдын эрүүл мэндийн төвүүдийн үйл ажиллагааг та хэрхэн үзэж байна вэ?

1.10. Өрхийн эрүүл мэндийн төвүүдийн үйл ажиллагаа, тусламж үйлчилгээний талаар та хэрхэн үнэлгээ өгөх вэ?

1.11. Эмийн сангуудын үйл ажиллагаанд та үнэлгээ өгнө үү?

1.12. Иргэдэд эрүүл мэндийн боловсрол олгож буй байдал таны бодлоор хэрхэн явагддаг вэ?

1.13. Урьдчилан сэргийлэх үзлэг, эрт илрүүлэгийн үр дүнгийн талаар таны үнэлгээ өгнө үү?

1.14. Эрүүл мэндийн салбарын эмч, эмнэлгийн ажилтны харилцаа хандлага, ёс зүй, ур чадварын талаар таны бодол?

Хоёр. Төрийн үйлчилгээний чанар, хүртээмж

  Та энэ хэсэгт хамгийн сүүлд үйлчлүүлсэн байгууллагын үйлчилгээний талаар үнэлгээ өгнө.

1. Та хамгийн сүүлд төрийн байгууллагаас ямар үйлчилгээ авсан бэ?

6. Та төрийн үйлчилгээний чанарыг үнэлнэ үү?

6.1. Төрийн байгууллагын үйлчилгээний түргэн шуурхай байдалд үнэлгээ өгнө үү.

6.2. Төрийн байгууллагын үзүүлэх үйлчилгээ энд санал, гомдол гаргах боломж, нээлттэй байдал, хариу мэдээлдэг эсэх

7. Та төрийн үйлчилгээний хүртээмжийг үнэлнэ үү?

7.1. Төрийн үйлчилгээг хэрхэн авах, ямар материал бүрдүүлэх талаар энгийн ойлгомжтой байдал.

7.2. Хандсан асуултын хүрээнд шаардлагатай мэдээлэл, зөвлөгөөг авах боломжтой байдалд үнэлгээ өгнө үү. (цахим хуудас, мэдээллийн самбар гэх мэт)

8. Та төрийн үйлчилгээний албан хаагчийн харилцааны соёл, ёс зүйг үнэлнэ үү?

8.1. Албан хаагчдын харилцаа, хандлагад ямар байдаг вэ?

8.2. Албан хаагчдын мэдлэг, ур чадварт үнэлгээ өгнө үү.

9. Та өөрийн үйлчлүүлсэн төрийн байгууллагын орчныг үнэлнэ үү?

9.1. Төрийн байгууллагын хүлээлгийн танхим дахь ширээ, сандлын хүртээмж.

9.2. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд ээлтэй орчин бүрдүүлсэн байдал.

10. Таны үйлчлүүлсэн төрийн байгууллагын албан хаагчийн нэр, албан тушаал, хаягжилт гэх мэт мэдээлэл нээлттэй байсан уу?

11. Та төрийн үйлчилгээний талаарх мэдээллийг хаанаас авахыг хүсч байна вэ?

14.1. Таны бодлоор хамгийн сайн үйлчилгээ үзүүлдэг байгууллага аль нь вэ?

(3 хүртэлх байгууллагыг сонгоно уу)

14.2. Хамгийн муу үйлчилгээ үзүүлдэг байгууллага аль нь вэ?

(3 хүртэлх байгууллагыг сонгоно уу)

Баянхонгор


Сэтгэл ханамжийн судалгаанд оролцох зөвлөмж

Судалгаанд идэвхтэй оролцож байгаа танд баярлалаа.